Aumenten a más de 50.700 los palestinos muertos pola ofensiva d'Israel contra la Franxa de Gaza

Les autoridaes gazatíes cifren en cerca de 1.400 los finaos dende la rotura del altu'l fueu'l 18 de marzu per parte d'Israel

Palestinos xunto a los cuerpos de los muertos por un ataque del Exércitu d'Israel contra delles tiendes de campaña usaes por movíos en Jan Yunis, nel sur de la Franxa de Gaza (arquivu).
Doaa El-Baz/APA Images via ZUMA / DPA
Europa Press Asturias
Publicado: lunes, 7 abril 2025 12:00

   MADRID, 7 Abr. (EUROPA PRESS) -

   Les autoridaes de la Franxa de Gaza alzaron esti llunes a más de 50.700 los palestinos muertos por causa de la ofensiva militar llanzada per Israel contra l'enclave tres los ataques del 7 d'ochobre de 2023, incluyíos cerca de 1.400 dende'l 18 de marzu, fecha na que l'Exércitu israelín rompió l'altu'l fueu alcanzau en xineru col Movimientu de Resistencia Islámica (Hamás).

   El Ministeriu de Sanidá gazatí indicó que "el balance de víctimes de l'agresión israelina aumentó a 50.752 mártires y 115.475 mancaos dende'l 7 d'ochobre de 2023", cifra qu'inclúi 57 muertos y 137 mancaos mientras les postreres 24 hores. Coles mesmes, afirmó que dende'l 18 de marzu confirmáronse 1.391 finaos y 3.434 polos ataques de les tropes israelines.

   Sicasí, sorrayó que "tovía hai víctimes bajo los escombros y tiraes nes cais, ya que les ambulancies y los equipos de Protección Civil nun puen llegar a elles" por cuenta de los ataques llanzaos pol Exércitu d'Israel, polo que se tarrez que la cifra de víctimes sía mayor, en medio de la espansión de la ofensiva israelina contra l'enclave durante les últimes selmanes.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado