Barbón apuesta por blindar l'Estáu de Bienestar frente a los que se faen famosos "a golpe de motosierra"

El presidente del Principado de Asturias, Adrián Barbón, interviene junto a la consejera Marta del Arco y la presidenta de la FACC, Cecilia Pérez
EUROPA PRESS
Publicado: miércoles, 3 julio 2024 18:22

El presidente suscribe con conceyos y mancomunidaes l'adhesión al marcu de cooperación tresanual pal desarrollu de les prestaciones sociales hasta 2027

UVIÉU, 3 Jul. (EUROPA PRESS) -

El presidente del Principáu d'Asturies, Adrián Barbón, apostó esti miércoles por blindar l'Estáu de Bienestar frente a "lo que ta pasando nel mundu" y a los que se faen famosos "a golpe de motosierra y queriendo recortar l'Estáu Social de Bienestar".

Asina lo apuntó na so participación nel actu 'Un impulsu a les polítiques sociales. Compromisu escontra la soledá non deseada', nel que se suscribieron los documentos d'adhesión de conceyos y mancomunidaes al marcu de cooperación tresanual pal desarrollu de les prestaciones sociales hasta 2027.

El Conseyu de Gobiernu aprobó'l 17 de mayu una partida tresanual de 272 millones pa garantizar la prestación de los servicios sociales xestionaos poles entidaes locales hasta 2027 y asegurar la estabilidá financiera de los conceyos al traviés de la suscripción de convenios de collaboración.

Los 78 conceyos firmaron esta mañana l'adhesión nel Palaciu de Conde Toreno, con presencia de la presidenta de la FACC, Cecilia Perez, y la conseyera del Derechos Sociales y Bienestar, Marta del Arco. Como novedá, incorpórase una partida específica de 16 millones pa financiar programes contra la soledá non deseada.

Adrián Barbón incidió en que la llucha contra la soledá non deseada va ser ún de los principales oxetivos d'esti mandatu y abogó por entender l'avieyamientu de la población como un desafíu y tamién como una oportunidá.

Asina, na so intervención dixo tar "fartu" de que se rellacionara l'avieyamientu como dalgo negativo, cómo si vivir más años "fuera un problema" cuando, argumenta, va tener qu'entendese como un éxitu de les polítiques públiques" que la xente viva más años y en meyores condiciones".

Igualmente, el presidente autonómicu apuesta por "renovar" y "poner el reló de l'alministración n'hora cola ciudadanía", destacando la valía d'estos convenios "pa blindar los servicios sociales" y ufiertar "estabilidá financiera" a les entidaes locales que cree "insustituibles" pa tratar de les necesidaes sociales de la ciudadanía.

Contador
Asturianu ofrecido por