Barbón destaca que la llegada de Royal A-Ware a Salas va suponer una "importante xeneración d'empléu" na rexón

El presidente del Principado de Asturias, Adrián Barbón, ha visitado hoy las instalaciones de la compañía Royal A-Ware.
GOBIERNO DE ASTURIAS
Europa Press Asturias
Publicado: lunes, 16 diciembre 2024 16:53

UVIÉU 16 Dic. (EUROPA PRESS) -

El presidente del Principáu d'Asturies, Adrián Barbón, destacó esti llunes que la llegada de la empresa holandesa Royal A-Ware a les instalaciones qu'enantes ocupaba Danone en Salas va suponer "una importante xeneración d'empléu" pal conceyu.

Barbón visitó güei les instalaciones que la compañía renovó en Salas, y ellí dixo que'l conceyu ye "puerta del suroccidente" y "agora tamién puerta de la esperanza". "En Salas y en toa Asturies tenemos que tar mui arguyosos", dixo Barbón, que destacó'l respaldu que va suponer pa los productores y ganaderos, porque'l compromisu de la empresa ye abastecese de la lleche de les esplotaciones de la comunidá que suministraben a la compañía antigua.

"Hai dos tipos de persones: les que se rinden y les que cuando vienen mal daes tratamos de da-y la vuelta y buscar oportunidaes. Equí, en complicidá col Conceyu de Salas, consiguímoslo", destacó'l presidente na visita a les instalaciones, que la compañía, con más de 130 años d'historia, ta equipada con tecnoloxía avanzada.

D'esta manera, Barbón destacó l'apueste de Royal A-Ware pol Principáu. "Güei tenemos 18.000 cotizantes a la Seguridá Social más qu'hai cinco años y 15.000 paraos menos. Güei vienen más persones a Asturies de les que se van. Too demuestra que somos una tierra con munchos atractivos", concluyó'l presidente.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado