Barbón sobre la Oficina futura d'Asturies en Madrid: "Salimos a la caza espresa d'inversión"

El presidente del Principado, Adrián Barbón, con los firmantes del convenio de colaboración para la puesta en marcha de la Oficina de Economía y Comercio de Asturias en Madrid
EUROPA PRESS
Publicado: jueves, 4 julio 2024 13:56

UVIÉU , 4 Jul. (EUROPA PRESS) -

El presidente del Principáu d'Asturies, Adrián Barbón, calificó de "ilusionante" esti xueves pola firma del conveniu de collaboración pa la puesta en marcha de la Oficina d'Economía y Comerciu d'Asturies en Madrid. "Salimos a la caza espresa d'inversiones", aseguró, incidiendo en que nun se trata d'abrir "un despachu" na capital sinón de disponer d'un "radar" p'atopar "tolos movimientos empresariales" y averalos a la comunidá .

Barbón, destacó la participación de la Federación Asturiana d'Empresarios (FADE), les Cámares Oficiales de Comerciu, Industria y Comerciu d'Uviéu, Xixón y Avilés, y l'Asociación Compromiso Asturias XXI, como exemplu de la collaboración público-privada cola axencia asturiana Sekuens pa impulsar l'actividá económica y social d'Asturies.

"Toles comunidaes barren pa casa", dixo, añediendo que nesa intención "nun hai disciplina de partíu". Asina , aseguró que l'oxetivu de la oficina ye sirvir de "focu" d'alcuentru y captación d'inversiones p'Asturies, destacando aspectos que faen al Principáu especialmente competitivu como ser un territoriu a la vanguardia modernización industrial, que multiplicó la so capacidá loxística, por un modelu turísticu de calidá y refuxu climáticu, tien servicios públicos bonos y ta desenvolviendo una xeografía de la innovación.

Con una cuantía valorada en 750.000 euros, la oficina nueva va ocupar nunos meses l'espaciu de l'antigua sede del Gobiernu d'Asturies presidíu por Vicente Álvarez Areces, na glorieta de San Bernardo.

Nesi sentíu, la parte empresarial mostró la so allegría pola iniciativa demanda hai tiempu. El presidente de la Cámara de Comerciu de Xixón, Félix Baragaño, cree que "ye una iniciativa mui bona esta collaboración público-privada"; mentes que Carlos Paniceres, de la Cámara d'Uviéu, mostróse satisfechu porque yá sía "una realidá, anque tarde". "Va na dirección bona que tienen otres comunidaes autónomes", diz.

Coles mesmes, la presidenta de la FADE, María Calvo, considera que va ser una forma de que los empresarios tengan a la so disposición un "primer contactu" pa favorecer oportunidaes "d'inversión y de negociu". "Creo que tenemos que ponenos nel mapa y tar cerca d'onde se tomen les decisiones", defende .

Contador
Asturianu ofrecido por