Antonio Sempere - Europa Press - Archivo
SANTA CRUZ DE TENERIFE, 8 Abr. (EUROPA PRESS) -
El vicepresidente y conseyeru d'Economía del Gobiernu de Canaries, Manuel Domínguez, anunció esti martes qu'el so Executivu prepara una iniciativa para solicitar al Gobiernu central que compense a Canaries polos gastos asumíos durante un añu "de manera inxusta ya innecesaria" pola atención de 1.008 menores migrantes solicitantes d'asilu, arriendes de la sentencia del Tribunal Supremu.
En respuesta a una entruga del Grupu Socialista na sesión de control del Plenu del Parlamentu, acusó al Gobiernu central de facer "sufrir" al archipiélagu al nun facese cargu de les tuteles de los menores, hasta'l puntu de que llegó a recurrir la sentencia que depués retiró pola presión" exercida dende les isles.
Domínguez defendió que'l Gobiernu de Canaries ye l'alministración que más "antepunxo" los derechos de los menores a cualesquier otru, percima del Gobiernu central y l'UE.
La presidenta del Grupu Socialista, Nira Fierro, preguntó a Domínguez "qué van facer" los seis diputaos del PP canariu na votación del decretu llei que reforma de la llei d'extranxería ya ironizó con que les canaries van "agradecer" más a los siete diputaos de Junts qu'a los populares.
Criticó al vicepresidente porque "se garren a la sentencia del Supremu como tabla de salvación" cuando lo que se vota esti xueves nel Congresu "ye una respuesta integral", non de los solicitantes d'asilu.
Fierro solicitó a los populares canarios que "voten sí" porque si nun se va tar "ratificando" que'l compromisu de Domínguez con Canaries "ye papel moyáu" y la so palabra en política "non vale nada".
Ello ye que describió al vicepresidente como'l "meyor soldáu" del PP, qu'antepón los intereses del partíu a los de Canaries cuando munchos de los sos compañeros como Carlos Mazón, Isabel Díaz Ayuso, Jorge Azcón o Marga Prohens "abofeteen" a les isles al negase a acoyer a más menores migrantes o interponer recursos énte'l Tribunal Constitucional.