Los comerciantes d'El Fontán dicen "non" al plan municipal pa la rehabilitación del Mercáu

Archivo - Mercado de El Fontán, en Oviedo
EUROPA PRESS - Archivo

Cuesta (PP) confirma que "va haber que devolver" los fondos europeos

UVIÉU, 18 Jun. (EUROPA PRESS) -

Los comerciantes del Mercáu d'El Fontán votaron "non" al plan municipal pa rehabilitar l'espaciu, que contempla, amás de les actuaciones de renovación y dixitalización del Mercáu, la habilitación d'una zona nel pisu superior p'acoyer restaurantes.

La reforma del Mercáu tien una partida presupuestaria de 2,3 millones d'euros procedentes de los fondos Next Generation UE y la condición pa recibilos ye que'l 60% de la obra tea executada n'avientu d'anguaño. Amás, el Conceyu diba apurrir 2,2 millones más al proyectu.

Na votación d'esti llunes participaron 31 comerciantes. D'ellos, 19 refugaron el planteamientu del Equipu de Gobiernu lideráu por Alfredo Canteli, 11 apoyaron la propuesta y ún abstúvose.

EL CONCEYU VA DESTINAR LOS SOS FONDOS A "OTRES ACTIVIDAES"

Nunes declaraciones a Europa Press, el segundu teniente d'alcalde y conceyal de Proyectos Estratéxicos, Ignacio Cuesta (PP), aseguró que l'Equipu de Gobiernu "respeta" la decisión de los comerciantes y indicó que nun va impulsar el proyectu nel so contra.

El conceyal aseguró que l'Executivu local nun comparte la decisión de los comerciantes porque "yera un proyectu bonu que valía pa los oxetivos con que se solicitó la financiación", y que consistíen na modernización del Mercáu y l'atracción de públicos nuevos al traviés de la puesta en marcha de locales d'hostelería na planta superior.

Agora, señaló, el Conceyu va dexar pa prau esti proyectu y va dedicar los recursos a "otres actividaes", porque los comerciantes "por motivos distintos", refugaron el proyectu. Sobre los fondos europeos, dixo que "va haber que devolvelos" porque yera una financiación pa un "proyectu finalista".

Asturianu ofrecido por