L'Audiencia Nacional escueye al tribunal que va revisar la condena a Rubiales pol besu a Jenni Hermoso

Francisco Segura va ser el ponente del resolvimientu que conteste a los recursos del expresidente de la RFEF, Fiscalía y la xugadora

Archivo - El expresidente de la Real Federación Española de Fútbol (RFEF) Luis Rubiales a la salida d'una xornada del so xuiciu, na Audiencia Nacional de San Fernando de Henares.
Carlos Luján - Europa Press - Archivo
Europa Press Asturias
Publicado: miércoles, 9 abril 2025 16:30

   MADRID, 9 Abr. (EUROPA PRESS) -

   La Sección Cuarta de la Sala de lo Penal de l'Audiencia Nacional va ser la encargada de revisar los recursos presentaos contra la sentencia que condergó al expresidente de la Real Federación Española de Fútbol (RFEF) Luis Rubiales pol besu na boca que solmenó a la xugadora de la Selección Jennifer Hermoso.

   Asina consta n'una providencia, recoyida per Europa Press, na que'l tribunal de la Sección Cuarta, formáu por Teresa Palacios, Juan Francisco Martel y Francisco Segura, qu'indica amás que se designa como ponente pa responder a los recursos de la xugadora, de Rubiales y de la Fiscalía al propiu Segura.

   Per otru llau, nesti mesmu resolvimientu alcuerden suspender enagora la evaluación de los distintos recursos presentaos hasta que nun se resuelva antes un recursu previu del exentrenador de la Selección Femenina, Jorge Vilda, que se quexó de que nun había tenío accesu a un recursu de l'Asociación Española de Futbolistes (AFE).

   Cabe recordar que'l pasáu 20 de febreru conociose la sentencia del Xulgáu Central de Penal pola que se condergaba a Rubiales a 18 meses de multa con cuota de 20 euros al día --unos 10.800 euros-- por un delitu d'agresión sexual pol besu non consentíu a la futbolista Jennifer Hermoso.

   Na mesma, el maxistráu José Manuel Fernández-Prieto prohibía a Rubiales averase a Hermoso nun radiu de 200 metros y comunicase con ella mientres un añu.

   Amás, foi condergáu a indemnizala con 3.000 euros pol "dañu moral causáu pol besu dáu por sorpresa, xuníu al momentu y llugar en que pasó, a la vista de les miles de persones asistentes nel estadiu de fútbol y de los miles de telespectadores que víen la ceremonia per televisión".

   Sicasí, absolvíalu tanto a él como al exdirector de la Selección española Albert Luque, al exseleccionador Vilda y al exresponsable de Marketing de la Federación, Rubén Rivera, del delitu de coacciones al nun haber quedáu "probáu qu'exercieren nengún actu de violencia nin de intimidación sobre Jennifer Hermoso".

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado