UVIÉU, 26 Mar. (EUROPA PRESS) -
El voceru del grupu municipal d'Izquierda Xunida-Convocatoria per Uviéu, Gaspar Llamazares, rexistró esti miércoles en Delegación del Gobiernu d'Asturies una denuncia énte la campaña que pue vese estos díes polos 'mupis' d'Uviéu "por atentar contra la dignidá de la persona y la vulneración de los valores y derechos reconocíos pola Constitución". Na campaña, impulsada pola Asociación Católica de Propagandistes, vese a una persona con Síndrome de Down debaxo del mensaxe "Güei felicítesme. ¿Mañana albortaríesme?. ¿Nun te paez un pizcu hipócrita?".
"Esta campaña manipolia'l día mundial del Síndrome de Down d'una manera enxitosa confrontando el so derechu a la vida, col derechu de les muyeres a decidir sobro'l so embaranzu. Amás de ser una campaña ilexítima y illegal, intenta presionar en relación a la llibertá reproductiva de les muyeres", señala Llamazares.
Y añede qu'esta campaña "lo único qu'afala ye al odiu y a la discriminación de dos colectivos: el colectivu de persones con trisomía 21 y al colectivu de muyeres qu'exercen el so derechu a decidir sobro'l so embaranzu y a los y les profesionales que les asisten. La instrumentalización de les persones con Síndrome de Down ye una violación de los derechos de les persones con discapacidá a ser representaes de forma digna y respetuosa, y l'obstaculización del exerciciu del derechu a la interrupción del embaranzu por actos ofensivos o coactivos, recuéyese como delitu nel códigu penal".
"Pidimos a Delegación de Gobiernu qu'actúe, que se retire sobre esta campaña d'esta asociación ultra católica y póngase frenu, dende los poderes democráticos, a la involución que tamos viviendo per parte de sectores radicales ultracatólicos y d'estrema derecha respecto a la defensa de los derechos fundamentales", conclúi.