Jorge Peteiro - Europa Press - Archivo
MADRID, 23 Abr. (EUROPA PRESS) -
El Sindicatu d'Accionistes Minoritarios (SAM) de Duro Felguera avisó a la compañía d'inxeniería asturiana de que los pequeños accionistas podríen suprimir la so participación na empresa si l'actitú de los socios de control --les mexicanes Prodi y Llixu-Engil México-- y la Sociedá Estatal de Participaciones Industriales (SEPI) nun camuda.
El presidente del SAM de la compañía española, Eduardo Breña, destacó la negativa per parte de la SEPI y Prodi y Llixu-Engil México a dialogar col sindicatu.
De resultes y coles mires de "defender una solución definitiva pa Duro Felguera", los minoritarios avisaron de que se ven na obligación d'anunciar que, si l'actitú del 'holding' públicu y los socios de control nun camuda, van desfaer les sos posiciones --nel capital de l'asturiana-- si yos ye posible vender percima del preciu de l'ampliación que suscribieron parcialmente xuntu con Prodi y Llixu-Engil México.
Tamién recordó que los miembros del SAM de Duro Felguera "punxeron fin al so compromisu de nun vender, que nel so momentu foi necesariu énte l'ausencia d'un sociu de referencia y la necesidá d'un colectivu accionarial qu'exerciera d'accionista de referencia".
Respecto a les cuentes de 2024 de la inxeniería asturiana, cuando perdió 98,3 millones d'euros, los pequeños accionistas comentaron que fueron "peores de lo esperao".
"Fueron peores de les que son deseables en anunciándose que la entrada de los socios traería un cambéu radical de xestión y una medría de contratación y de xeneración de valor pal accionista", llamentó Breña.
Si finalmente nin la SEPI nin los socios de control algamen una solución que caltenga los aforros de los accionistes, los minoritarios de Duro Felguera van exercitar les acciones xudiciales que-yos correspuendan "nos distintos ordes xudiciales, si'l accionariado minoritariu los apoyase en casu de que se diese esa situación".
"El mercáu nun confía na nuesa empresa porque to lo sucedío lo impide(...) El SAM y el restu d'accionistes minoritarios sufrimos una xestión nefasta, impuesta pola SEPI, que precisamente por ello tien de garantizar una solución con visión largoplacista, ensin parches temporales o conveniencies de corte políticu", apuntó Breña.
Con tou, el SAM de Duro Felguera quedó a disposición de tolos accionistes minoritarios de l'asturiana "pa tar preparaos si ye necesariu". "Ojalá que nun sía asina", concluyeron.