Los minoritarios de Duro Felguera van oponese a que la vienta de 'El Tallerón' a Indra sía a preciu de derribu

Archivo - Duro Felguera
DURO FELGUERA - Archivo
Publicado: lunes, 31 marzo 2025 15:02

   MADRID, 31 Mar. (EUROPA PRESS) -

   El Sindicatu d'Accionistes Minoritarios (SAM) de Duro Felguera avanzó que se va oponer a que l'importe de la potencial vienta a Indra de 'El Tallerón', el taller de calderería pesada de la compañía asturiana allugáu en Xixón, sía a preciu de derribu, si bien aplaudió que nun sía a un costu cero, pos la operación podría rondar los 30 millones d'euros.

   Los pequeños accionistas de la inxeniería española tamién anunciaron que la selmana pasada yá empecipiaron les actuaciones llegales" avisaes con anterioridá, que prefieren caltener, pel momento, "dientro de la más estricta confidencialidad", pos tán a la espera de entablar una xunta col conseyu d'alministración de Duro Felguera.

   Nesta llínea, los minoritarios plantegáronse "demandar al Estáu" y otres actuaciones "si se-yos desprecia y perxudica".

   El grupu presidíu por Ángel Escribán anunció va unes selmanes que va mercar una "factoría grande" a Duro Felguera en Xixón y que la reconvertirá para "faer vehículos" militares, magar nun especificó de qué planta se trata nin l'importe d'esta potencial alquisición.

   Coles mesmes, la firma d'inxeniería cunta en Xixón con una factoría de calderería pesada especializada na fabricación de recipientes a presión para la industria petroquímica y el sector nuclear.

   Los minoritarios, qu'esixeron que s'informara a los accionistas vía Comisión Nacional del Mercáu de Valores (CNMV) de les condiciones de la vienta de 'El Tallerón' a Indra, apreciaron la posibilidá de qu'esta factoría non se vaya a a vender a costu cero, pos tal que adelantró 'El Comerciu', la operación, que podría cerrase en trés selmanes, xubiría a 30 millones d'euros.

   "El Tallerón nun se va vender a costu cero, pos se fala de 30 millones y como pasó con Epicom, vamos oponenos a una vienta a preciu de valtamientu", señaló esti llunes a Europa Press el presidente del SAM, Eduardo Breña.

   Breña abogó por tener "en cuenta la urxencia d'Indra de producir blindaos para'l codalosu y necesariu rearmamientu européu", al par que reprochó que "esa inmediatez y oportunidá na alternativa a Santa Bárbara Sistemes tien de ser tenida en cuenta nel preciu final".

   "Vamos oponenos a una vienta de 'saldu' como la impuesta pola Sociedá Estatal de Participaciones Industriales (SEPI) de Epicom, filial de Duro Felguera considerada como estratéxica para la seguridá nacional".

XUNTA COL CONSEYU DE DURO FELGUERA

   De nun producise l'alcuentru col conseyu d'alministración de Duro Felguera, los minoritarios defendieron que "nun va ser porque nun caltuvieren la debida confidencialidad siempres".

   "Igual que nel so momentu sofitamos responsablemente tomar de les meyores decisiones y sofitamos los alcuerdos esenciales para la viabilidá de Duro Felguera, agora correspuéndenos actuar en defensa de los intereses del colectivu de los pequeños accionistas de l'asturiana".

   Pa ello, el SAM esplicó que cunta col despachu 'Breña & Breña Acomuñaos', que va dirixir un equipu 'ad hoc' para, llegáu'l momentu, "esixir les responsabilidaes ya indemnizaciones que correspuendan, ente otres, la responsabilidá patrimonial del Estáu si se perxudica l'interés de Duro Felguera".

Contador

Leer más acerca de: