Montero asegura que va dialogar "hasta l'últimu minutu" para llevar los Presupuestos de 2025 énte les Cortes

La vicepresidenta primera y ministra de Hacienda, María Jesús Montero.
Alejandro Martínez Vélez - Europa Press
Publicado: martes, 25 marzo 2025 17:51

   MADRID, 25 Mar. (EUROPA PRESS) -

   La vicepresidenta primera y ministra de Facienda, María Jesús Montero, sostuvo esti martes que va siguir "falando y dialogando" colos grupos políticos "hasta l'últimu minutu" pa poder pa poder llevar el proyectu de Presupuestos Xenerales del Estáu (PXE) de 2025 énte les Cortes Xenerales.

   "Yo creo que ye bien importante que'l Gobiernu practique política útil y esto significa que yo voi siguir falando y voi siguir dialogando hasta l'últimu minutu", afirmó en declaraciones a los medios nos pasiellos del Senáu.

   Aun así, la titular de Facienda punxo de relieve que'l Gobiernu yá dio pasu pa poder aprobar los Presupuestos y recordó que l'Executivu yá llevó "en tiempu y en forma" la sienda d'estabilidá a votación nes Cortes Xenerales, que ye'l primer finxu presupuestariu.

   "El Partíu Popular baltó, con otros grupos, la sienda d'estabilidá", llamentó la ministra, en señalando que, con esti refugu, vetóse tramitar 4.500 millones d'euros más pa les alministraciones territoriales que proponía esti Gobiernu.

MEDRÍA DEL GASTU EN DEFENSA

   En cuanto a la xestión de del incrementu del gastu en defensa riquíu per Bruxeles, Montero esplicó que'l Conseyu de Ministros tien capacidá de cambéu presupuestariu, pero hai delles cuestiones que riquen de rangu de llei, polo que'l Gobiernu va tener que llevales énte Congresu de los Diputaos.

   Anque la responsable de Facienda treslladó un mensaxe de "tranquilidá" sobro'l contestu inciertu que vive'l mundu, sí considera que ye importante que se fortalezca la defensa y la seguridá pa facer frente a "cualquier tipu de cuestión".

   "Nesti momentu quiero treslladar un mensaxe de tranquilidá al conxuntu de los ciudadanos, diciendo coles mesmes que tamos pendientes, que tamos alerta y que tamos trabayando pola paz", aprofió.

   Montero espresó la so esmolición tamién por delles voluntaes" espresaes pola Alministración norteamericana al respective de les barreres comerciales y a la puesta en marcha de los aranceles, "qu'evidentemente perxudiquen a sectores bien concretos".

   "Europa ta defendiéndose de daqué qu'evidentemente nun ye bonu pa naide, nin pal que lo pon nin pal que lo recibe, y nesti casu pa mi, y particularmente pal Gobiernu, protexendo a los sectores que pudieren tar incorporaos a esa decisión, por casu el agroalimentario, que ye tan importante pal nuesu país", hai enfatizado.

Contador