La Oficina Económica d'Asturies en Madrid va tar llista en marzu o abril del 2025

El consejero de Ciencia, Empresas, Formación y Empleo, Borja Sánchez, preside la reunión de la comisión de seguimiento para la puesta en marcha de la Oficina de Economía y Comercio de Asturias en Madrid.
EUROPA PRESS.

UVIÉU, 26 Sep. (EUROPA PRESS) -

El Gobiernu del Principáu caltién la previsión de que la Oficina Económica y Comercial d'Asturies en Madrid abra nel primer cuatrimestre del 2025. Nestos momentos tán pendientes del permisu municipal d'obres pal edificiu propiedá del Principáu que va valir de sede en Madrid y que, una vez que se llicite y axudique'l contratu, va tar llistu en marzu o abril pa la so inauguración.

Asina lo adelantó'l conseyeru de Ciencia, Empreses, Formación y Empléu, Borja Sánchez, en declaraciones a los medios minutos enantes de presidir la xunta de la comisión de siguimientu pa la puesta en marcha de la Oficina.

La xunta, la primera depués del nomamientu del director, l'espertu n'abogacía de negocios José Luis Huerta, ta celebrándose esti miércoles n'Uviéu y va permitir trazar el Plan d'Acción, coles prioridaes, axenda y actos que va acoyer la Oficina una vez acaben les obres y s'inauguren.

Con too, el conseyeru quixo dexar claro que col nomamientu del director la Oficina yá ta en marcha pa "qu'Asturies tea presente en Madrid, puedan identificase oportunidaes d'inversión na nuestra rexón y tengamos representación nes cuestiones que nos interesen dende en puntu de vista económicu".

Nesta entidá van tar representaes les cámares de comerciu, la FADE, Compromiso XXI y "probablemente tamién tenga interés la Universidá d'Uviéu". "Tenemos que tamién dar, non namás qu'Asturies tea presente pa les inversiones, sinón tamién dar a conocer les distintes oportunidaes qu'hai y los distintos potenciales y fortaleces que tenemos como rexón", esplicó.

Per otru llau, el director, José Luis Huerta, afirmó que la intención ye "xenerar actividaes que permitan aumentar el conocimientu de les posibilidaes d'Asturies como destín inversor". "Tamién, ta claro, ser un puntu onde puedan xenerase idees que puedan valir a esi propósitu últimu y un llugar onde instituciones asturianes puedan participar de manera habitual", afirmó.

Anque tovía existe una oficina física, Huerta esplicó que yá empezaron los contactos pa dar a conocer esti futuru organismu, amás de preparar la programación futura. Nesi sentíu, bien ceo la Oficina va cuntar con una persona más trabayando.

Per otru llau, preguntáu pola intención del presidente Adrián Barbón de crear una oficina económica dependiente de Presidencia, Huerga aseguró que va haber una interlocución ente ámbas: "Nun podemos operar como silos, tenemos que tar mui coordinaos, yá tamos coordinaos cola conseyería y direcciones, ta claro que con Sekuens, que ye'l brazu más importante d'acción a estos efectos, y esa coordinación hai que dala por fecha", señaló

"Hai dellos sectores que puen ser de más interés estratéxico teniendo en cuenta les nuestres fortaleces, pero decididamente nun vamos facer ascos a nada, vamos tar sollertes a oportunidaes variaes siempre que naturalmente encaxen na estratexa que tengamos como rexón", sentenció.

Contador
Asturianu ofrecido por