UVIÉU, 18 Abr. (EUROPA PRESS) -
El Conceyu d'Avilés axudicó a la empresa Mevals la execución de "una rampla accesible" nel Parque de La Madalena, en sustitución de les actuales escaleres. L'oxetivu ye "ameyorar l'accesibilidá" d'esta zona piatonal d'alta afluencia, eliminando "una barrera arquitectónica que "torga l'usu y esfrute para quienes tienen que valise de siella de ruedes o tienen problemes de movilidá".
Asina lo esplicó'l mesmu ayuntamientu n'una nota de prensa publicada esti martes, na que detalló que la intervención contempla la demolición de les escaleres esistentes y la construcción, nel so llugar, d'una rampla y nueves escaleres afeches a la normativa vixente.
El contratu formalizóse por un importe de 37.364,04 euros, IVA incluyíu, pol procedimientu de "contratu menor" en solicitando ufiertes a trés empreses.
Los trabayos inclúin la demolición del pavimentu actual, escavación y preparación del terrén, construcción del muriu de retención pa la rampla, execución de la solera de formigón pa escalones y rampla, así como la instalación d'una barandiella metálica con doble pasamanes. El plazu d'execución previstu, según el mesmu ayuntamientu, ye d'un mes.