UVIÉU, 22 Abr. (EUROPA PRESS) -
El Grupu Municipal de Vox nel Conceyu d'Uviéu esixó esti martes una "actuación inmediata" per parte del Gobiernu local en conociéndose qu'un pub del Cascu Antiguu de la ciudá ta ufiertando chupitos de llicor por 50 céntimos a quienes acepten soportar una descarga eléctrica durante diez segundos.
Esta práctica, bautizada como 'el calambrazu', foi espublizada en redes sociales por el mesmu establecimientu, onde puen vese vídeos de mozos -dalgunos aparentemente menores- sometiéndose a esta actividá.
"Dende Vox consideramos desaxeradamente grave que se promuevan práctiques peligroses en locales d'ociu nocturnu, tovía más cuando hai nicios de participación de menores d'edá. Resulta inaceptable que n'Uviéu se tea normalizando un tipu d'ociu basáu nel riesgu físicu y la degradación personal en cuenta de alcohol barato y esposición en redes sociales", sostien la vocera municipal, Sonsoles Peralta.
La conceyala de Vox Uviéu esixe que l'equipu de gobiernu "abra de momentu un espediente pa investigar los fechos, evaluar la llegalidá del dispositivu utilizáu y determinar si s'incurrió n'infracciones alministratives o penales, cuantimás no relativo al consumu d'alcohol por menores y a la seguridá de les persones".
"ESPERIMENTOS VIRALES"
"Mientres el gobiernu municipal dedícase a entamar foros, eventos y campañes de postureu ideolóxicu -sigue Peralta-, l'ociu nocturnu nel Uviéu Antiguu convertiose en tierra de naide. Esta ye la consecuencia de mirar escontra otru llau mientres se desoyen los problemes reales que sufren los nuesos barrios".
Peralta aportuna en que Vox va defender siempres una ufierta d'ociu saludable, respetuosa cola llei y cola dignidá de les persones, especialmente de los mozos, "y nun vamos dexar qu'Uviéu se convierta nel escaparate d'esperimentos virales a cuenta de la salú de los nuesos fíos".