San Xurde trunfa na so primer edición cola cultura y el sabor d’Asturies

Vanessa Gutiérrez destaca l'ésitu de la iniciativa: "Dende primer hora costaba atopar les rosques"

La conseyera de Cultura, Política Llingüística y Deporte, Vanessa Gutiérrez, na inauguración de la esposición bibliográfica Andrés González-Blanco, un raru injustamente olvidau.
EUROPA PRESS
Europa Press Asturias
Publicado: miércoles, 23 abril 2025 16:38

UVIÉU, 23 Abr. (EUROPA PRESS) -

   La conseyera de Cultura, Política Llingüística y Deporte, Vanessa Gutiérrez, destacó la bona acoyida que tuvo la iniciativa San Xurde, una celebración venceyada col Día del Llibru, que convida a los ciudadanos a "mercar un llibru y una rosca". "La demanda y l'interés qu'espertó foi bien alto", señaló la conseyera.

   Según esplicó Gutiérrez esti miércoles na inauguración de la esposición 'Andrés González-Blanco, un raru injustamente olvidau' --unu de los actos entamaos per San Xurde--, yá que dende primer hora de la mañana "costaba atopar" les rosques tradicionales, creaes pa la ocasión por confiteríes y panaderíes asturianes.

   La conseyera recordó que se trata "d'una tradición que yá esistía" y qu'agora se recupera, venceyando "l'alimentu básico pal cuerpu, que ye'l pan" con "l'alimentu básico pal alma, que ye la lliteratura". La celebración convida a los ciudadanos a "mercar un llibru y una rosca de San Xurde", disponibles en "tamañu individual", y ellaboraes con "ingredientes de calidá como la miel d'Asturies IGP".

ANDRÉS GONZÁLEZ BLANCO, UN RARU INJUSTAMENTE OLVIDAU

   Durante la presentación de l'amuesa dedicada a González-Blanco, Gutiérrez valoró'l trabayu de recuperación patrimonial que realiza la Biblioteca d'Asturies, qu'acueye esta esposición, al reivindicar figures lliteraries "injustamente olvidaes", destacando que "dacuando tendemos a vivir bien rápido, escaeciendo a grandes personaxes".

   Gutiérrez sorrayó la importancia de conocer a autores como González-Blanco, yá que "nun periodu de vida bien cortu" esti escritor "tuvo una producción lliteraria impresionante y promovio una vida cultural ya intelectual importante". "Ye un referente que tenemos que reivindicar y conocer muncho más", añedió.

   La conseyera de Cultura venceyó la recuperación de la so obra col espíritu del Día del Llibru y de San Xurde, y añedió que se precisa "más cultura pa garantizar la paz y la convivencia", convidando a los ciudadanos a "indagar dientro d'una biblioteca y atopar la so propia voz al traviés de les obres d'otros".

Contenido patrocinado