AVILÉS/UVIÉU, 12 Jun. (EUROPA PRESS) -
Los trece miembros del comité d'empresa d'Alcoa Avilés van principiar esti xueves a los siete de la mañana una marcha a pie dende la factoría avilesina, que depués de trece etapes va llevalos a Madrid. "Nesti momentu nun tenemos solución a la nuestra problemática, quédanos mui poco tiempu y con esta marcha esiximos que se ponga una solución enriba la mesa", esplicó José Manuel de la Uz.
El presidente del comité d'empresa d'Alcoa Avilés realizó estes declaraciones esti miércoles depués de caltener un alcuentru cola alcaldesa de la ciudá, Mariví Montserín, nel despachu d'alcaldía del consistoriu avilesín.
"Ye lo último que nos queda por facer enantes del 30 de xunu", resaltó'l presidente del comité d'empresa, que tamién anunció que nes etapes van tener l'apoyu de los sos compañeros. "Lóxicamente nun tenemos capacidá loxística importante, y los compañeros nos van acompañar nes etapes que puedan, porque tán trabayando", añadió De la Uz.
Los ánimos tán intactos enantes del empiezu d'una travesía dura", pero que va sirvir pa reivindicar soluciones al gobiernu nacional. "Nun hai tantos inversores como se prevía y hai qu'estudiar los dos qu'hai, quexámonos de falta d'información, porque nun la tenemos", esplicó'l presidente del comité.
El Conceyu d'Avilés sigue apoyando a los trabayadores na so llucha. "Yera importante tener un alcuentru énte la movilización dura que va plantear el comité d'empresa d'Alcoa, y espero que'l procesu abiertu vaiga a bon términu, porque tovía tamos a tiempu y esperamos qu'enantes de que termine la marcha tan dura, haya una solución definitiva", comentó Mariví Monteserín.
La primer etapa d'esti xueves va llevar a los trabayadores dende la fábrica de San Balandrán hasta la Delegación del Gobiernu n'Uviéu, onde esperen llegar a les 17.00 hores, depués de diez hores de camín. "Deséu qu'a metá de camín tengamos que dar la vuelta, porque haya una solución, pero tarrezo muncho que vamos llegar a Madrid", dixo José Manuel de la Uz.