LLIÓN 20 Nov. (EUROPA PRESS) -
Trés de cada cuatro llioneses refuga la pertenencia a la comunidá de Castiella y Llión, según les resultaos llograos por una encuesta ellaborada pol institutu demoscópicu Metroscopia.
El sondéu realizáu a una muestra de mil entrevistaos na provincia de Llión diz que cerca del 26 por cientu de los mesmos taría d'alcuerdu en caltener la pertenencia al marcu territorial autonómicu actual.
Como informó Unión del Pueblo Leonés al traviés d'un comunicáu recoyíu por Europa Press, l'apoyu al caltenimientu de la Comunidá ye minoritariu en votantes de tolos partíos. Un 60 por cientu de los votantes del Partíu Popular decántense por otra adscripción autonómica, cola Rexón Llionesa como principal alternativa.
Coles mesmes, la opción d'una autonomía formada por Llión, Salamanca y Zamora sería la más apoyada ente los votantes llioneses del PSOE, superando a les opciones de Castiella y Llión, apoyada nun 25 por cientu, o l'autonomía uniprovincial, con un 23.
Énte la distribución territorial actual, los llioneses opten como principal opción por formar una comunidá autónoma de la Rexón Llionesa integrada poles provincies de Llión, Salamanca y Zamora.
Esta alternativa taría perriba de caltener la comunidá actual de Castiella y Llión, lo mesmo que de formar una autonomía uniprovincial, opción esta última que cuntaría col respaldu del 16 por cientu de los llioneses.
Sobre franxes d'edá, l'autonomía de la Rexón Llionesa tien el so apoyu mayor ente los mozos de 18 a 34 años, siendo esta franxa precisamente na que llogra un apoyu menor la opción de caltenese en Castiella y Llión, con un escasu 20 por cientu. La opción de l'autonomía uniprovincial tien los sos apoyos mayores na franxa d'edá de mayores de 65 años, de los que llogra un 23 por cientu de respaldu.
P'acabar, sobre les razones que taríen detrás de que nun se cree una autonomía llionesa nueva, dos de cada trés llioneses achaca que nun se forme una autonomía propia a les postures de PP y PSOE, yá sía como partíos, o pola so posición dientro de la Junta de Castiella y Llión y el Gobiernu central.
Nel llau opuestu, ún de cada cinco llioneses cree que se debería a una falta de apoyu social en Llión, Zamora y Salamanca, siendo los votantes del PP, con 32 por cientu, quien más imputen a una falta de apoyu social la falta d'autonomía.