Pierre Verdy/AFP/dpa - Archivo
MADRID 31 Ene. (EUROPA PRESS) -
La tumba del patriarca de la ultraderecha francesa, Jean-Marie Le Pen, na zona oeste del país, amaneció esti vienres con daños graves na so parte esterior, aparentemente por golpes, ensin que tea claro nun primer momentu les circunstancies d'esti actu de vandalismu.
A Le Pen enterráronlu'l 11 de xineru, cuatro díes depués de la so muerte, nel campusantu de La Trinité-sur-Mer, la so localidá natal. El sepeliu yá se celebró na intimidá, énte la medrana a posibles disturbios pola figura del difuntu.
Una vecina de la zona esplicó a la cadena France 3 que la parte esterior recibió lo que paecen "golpes de maza", mentes qu'un miembru de la familia, Philippe Olivier, indicó a la cadena BFM TV que la tumba quedó "estropiada" y confirmó el frayatu de la cruz celta na parte superior.
Le Pen finó'l 7 de xineru a los 96 años y los sos restos reposen embaxo una placa de mármol na que se lleen namás el nome y les feches de nacencia y muerte, como reclamó en vida'l fundador del Frente Nacional --reconvertíu agora n'Agrupación Nacional--.