UXT ve insuficiente la propuesta del Principáu y caltién la fuelga convocada esti vienres nes escueles de 0-3 años

Publicado: jueves, 27 junio 2024 14:01

UVIÉU, 27 Jun. (EUROPA PRESS) -

El sindicatu UXT informó de que decidió caltener la fuelga nes escueles de 0-3 años prevista pa esti vienres 28 de xunu. Foi depués de consultar a les afiliaes. El 96 por cientu de les mesmes apoyen siguir alantre cola movilización.

La decisión ye un día depués de la xunta colos sindicatos convocantes caltenida cola conseyera d'Educación, Lydia Espina, onde la dirixente asturiana planteó un procedimientu estraordinariu de méritos pa favorecer la fixación de les profesionales que nun estabilizaren los conceyos. Pa eso, esplicó que yera necesario aprobar enantes la llei de la rede autonómica de 0-3 años, integrar a los conceyos y modificar el conveniu colectivu.

"Entendemos que la propuesta de consolidar a les técniques d'educación infantil que nun estabilizaron al amparu de la llei 20/21, al traviés d'un concursu de méritos ensin fase d'oposición ye una meyora importante pero insuficiente. Tamién valoramos mui positivamente que les trabayadores agora encuadraes nel grupu C1 pasen al grupu B", señalaron dende UXT.

El sindicatu reclama "compromisos" porque, señala, l'acción sindical "nun pue ser una cuestión de fe". Alvierten que'l proyectu de la rede autonómica de 0-3 años nun va salir bien si nun se resuelven les cuestiones llaborales o s'empeoren les condiciones de les trabayadores.

UXT insiste en que la rede autonómica que pretende implantase namás va ser exitosa si se trata a les trabayadores como equipu docente; lo qu'implica establecer una xornada lectiva y una xornada complementaria; la pareya educativa; amenorgar ratios; formación continua y permanente nos CPRs; y el calendariu escolar.

"El proyectu clave de la llexislatura va ser un proyectu fallíu si nun s'atienden toes estes demandes y se respeten toos y caún de los derechos económicos y sociales de les trabayadores", alvierten al Principáu.

Contador
Asturianu ofrecido por