BILBO, 22 (EUROPA PRESS)
Eusko Jaurlaritzako Turismo, Merkataritza eta Kontsumo Sailak Euskadi Bono Denda kanpainaren bosgarren edizioa jarri du martxan tokiko merkataritzan kontsumoa sustatzeko, 3,5 milioi euroko ekarpenarekin, eta bonuen %75 trukatu dira jada lehen astean, hau da, banatu diren 350.000 bonuetatik 261.000 baino gehiago.
Ekimenaren arduradunek jakinarazi dutenez, 30 eurotik gorako erosketetan 10 euroko deskontua egitean oinarritzen da kanpaina, eta zuzenean saltokian trukatu behar da. Euskal Autonomia Erkidegoko (EAE) 5.300 establezimenduk baino gehiagok egin dute bat ekimenarekin.
Hurbileko saltokiak eta hiriko merkataritza jarduerarekin lotutako zerbitzuak dira, hala nola ile-apaindegiak eta edertasun institutuak, garbitegiak, tindategiak, argazki eta fotokopia zerbitzuak, markoztatze zerbitzuak eta konponketa establezimenduak.
Horrela, kanpainaren edizio berriak harrera ona izan du herritarren artean. Ekimena azaroaren 15ean hasi zen, eta lehen aste honetan EAEko bonuen %75 trukatu dira, hau da, banatu diren 350.000 bonuetatik 261.000 baino gehiago erabili dira. Lurraldeka, ateratako bonuen %74na trukatu dira Araban (38.700 bonu) eta Bizkaian (134.300 bonu), eta %76 Gipuzkoan (88.200 bonu).
Aurreko lau edizioetan, Turismo, Merkataritza eta Kontsumo Sailak 28 milioi euro bideratu ditu deskontu bonuotara; horrek 84 milioi euroko inpaktua eragin du euskal ekonomian eta tokiko merkataritzan kontsumitzeak duen garrantziaz sentsibilizatzeko ere balio izan du.