Os ingresos foron de 61,7 millóns entre marzo e agosto de 2024
MADRID/OURENSE, 15 Nov. (EUROPA PRESS) -
Adolfo Domínguez rexistrou unhas perdas netas de 624.720 euros no primeiro semestre fiscal, iniciado o pasado mes de marzo, o que supón unha mellora 81,5% respecto dos números 'vermellos' de 3,38 millóns obtidos un ano antes, segundo informou este venres o grupo á Comisión Nacional do Mercado de Valores (CNMV).
A firma de moda de autor explicou que a evolución positiva do resultado neto inclúe a mellora dos resultados operativos no primeiro semestre a pesar da estacionalidade propia do sector da moda, así como o resultado extraordinario pola venda da tenda de Bilbao.
Ademais, a compañía facturou 61,7 millóns de euros, a cifra máis elevada no primeiro semestre desde o exercicio 2013-2014, un 8,9% máis que entre marzo e agosto de 2023, á vez que situou o seu resultado bruto de explotación (Ebitda) en 6,1 millóns de euros, un 26,3% máis.
O negocio 'online' de Adolfo Domínguez creceu un 30,4% no seu primeiro semestre fiscal. "O bo desempeño da tenda 'online', presente en 28 países, e a súa integración omnicanal cos puntos de venda físicos, consolida ao 'e-commerce' como unha das principais pancas de crecemento da compañía", explicou a firma.
Unha oferta dixital que o grupo de moda estende cos seus proxectos de innovación e atención personalizada, como ADN BOX (persoal shopper online con IA), ADN RENT (aluguer) e ADN PREMIUM (subscrición).
Así, a marca completa a súa presenza 'online' coa súa inclusión en 'marketplaces' como About You (26 países), Zalando (8 países), LaRedoute (Francia), Milleporte (Xapón), El Corte Inglés (2 países) e OElPalacio de Hierro (México).
Por mercados, Europa lidera o crecemento da marca e concentra 10 das 12 novas tendas abertas no último ano. En concreto, as vendas no continente europeo aumentaron un 13,9%, impulsadas especialmente por España e Portugal, onde creceron un 10% e un 25%, respectivamente.
"Trimestre a trimestre consolidamos o crecemento das vendas, á vez que seguimos impulsando a nosa expansión e transformación", subliñou o conselleiro delegado de Adolfo Domínguez, Antonio Ponte.
Neste contexto, a compañía, que conta con 362 tendas en 26 países de todo o mundo, destacou que após encadear dous exercicios completos con resultado neto positivo, "segue mellorando os seus resultados".
No mes de xuño, Adolfo Domínguez vendeu o local que albergaba a súa tenda de Bilbao desde o ano 1997. A venda prodúcese após o traslado da marca a un mellor emprazamento comercial como parte da súa estratexia global por reposicionar a súa rede comercial cara a localizacións 'premium'.