FERROL, 10 Dic. (EUROPA PRESS) -
O segundo intento para sacar o buque 'Blue Star' da costa das Mirandas, en Ares (A Coruña), realizado ao redor das 2,45 horas deste martes, 10 de decembro, coa pleamar, non logrou o obxectivo buscado.
O operativo concluíu sobre as 3,15 horas, após constatarse que a acción dos dous remolcadores despregados no lugar non conseguían retirar o barco quimiquero da zona rochosa na que permanece desde o pasado 24 de novembro.
Foi leste o segundo intento en apenas doce horas, após executar sobre o mediodía do luns unha nova manobra, que logrou desprazar o buque un oito metros a babor na súa zona de popa.
Pero de novo as condicións do mar non foron tan fortes como estaba previsto. Así, con ondas que apenas chegaron ao tres metros o buque con bandeira de Malta e máis de 120 metros de eslora apenas notaba o movemento no seu casco.
APRAZADA ATÉ O XOVES
Na operación volveron a participar os remolcadores 'Boka Pegasus' e 'Union Princess', contratados pola empresa holandesa SMIT Salvage, designada polo armador do barco sinistrado para as tarefas de rescate.
Ademais, seguiron de preto todo o operativo outros dous remolcadores, o 'Vehintiocho', dunha empresa de Santander e que tamén foi contratado por SMIT Salvage, e o 'Don Inda', remolcador de Salvamento Marítimo, que se atopa na zona por se é necesaria a súa colaboración.
Segundo fontes consultadas por Europa Press, o operativo de rescate non volverá activarse até polo menos este xoves, día 12, cando se espera mar de fondo con ondas de cinco a sete metros, unhas condicións que se estiman necesarias para darlle flotabilidad ao buque sinistrado e que tamén están previstas para o venres.
Por outra banda, tanto a remolcadores 'Unión Princess' como 'Don Inda' teñen previsto desprazarse este martes até o Porto da Coruña, e no lugar do accidente quedará o 'Boka Pegasus', que ten un cabo de unión co 'Blue Star' na súa zona de popa e o 'Vehintiocho'.
En caso de lograr sacar o buque de onde está encallado, fontes consultadas por Europa Press trasladaron que a intención do armador é trasladalo a Ferrol.
DYNEEMAS MOI RESISTENTES
O remolcador 'Boka Pegasus' está a utilizar un tren de remolque con dyneemas de 90 milímetros, un diámetro moi considerable e que justifica que durante os dous intentos non rompese ningunha vez.
As dyneemas son até quince veces máis resistentes que o cable de aceiro e están fabricados en fibra. De feito existen tan só dous lugares en todo o mundo onde se fabrican, en Holanda e Carolina do Norte (EE.UU.).
No caso dos buques de Salvamento Marítimo, o diámetro máximo de dyneemas que se utiliza é de 48 mm, que é unha medida que resiste as operacións ás que se enfrontan os profesionais da sociedade pública pertencente ao Ministerio de Fomento, xa que as súas tarefas adoitan ser a de ofrecer remolque a buques con problemas.