Un colexio de Ferrol e a DO Ribeiro, entre os gañadores do XXVVIII Premios de Publicidade en Galego

XXVVIII Premios de Publicidade en Galego
PARLAMENTO GALLEGO

   SANTIAGO DE COMPOSTELA, 3 Oct. (EUROPA PRESS) -

   O colexio CIFP de Leixa e a Denominación de Orixe Ribeiro figuran entre os gañadores do XXVVIII Premios de Publicidade en Galego que se concederon este luns no Parlamento galego.

   Segundo informou o órgano lexislativo galego, os gañadores se han divido en varias categorías. Así, na sección de centro educativo, gañou o CIFP de Leixa co traballo 'Cambio climático'; na categoría Internet, o Consello Regulador dá Denominación de Orixe Ribeiro polo anuncio 'Treixadura-Modo Ribeiro'.

   Na categoría de prensa escrita, Aqualia con 'A auga en Vigo é de alta calidade'; en radio a Asociación PuntoGal, con 'Abre na rede'; na categoría de televisión foi galardoada a empresa R Cable e Telecable Comunicacións, con 'Vai escampar'. Ademais, o xurado acordou unha mención de honra para a empresa Sistemas de Seguridade A1.

   O presidente do Parlamento de Galicia, Miguel Ángel Santalices Vieira, remarcou, nos XXVVIII Premios de Publicidade en Galego, que realizar unha campaña en galego "pode constituír a clave do éxito, pola expresividade e o sentimento que o galego é capaz de transmitir".

   Os premios foron entregados este luns no Parlamento de Galicia. Estes galardóns son impulsados polo Lexislativo galego, a Secretaría Xeral de Política Lingüística e o Foro Enrique Peinador.

   Segundo informou o Parlamento nun comunicado, Santalices resaltou a "crecente capacidade de convocatoria" do galardón, que segundo sinalou trátase de "un crecemento paralelo ao proceso de revitalización da lingua galega, hoxe felizmente asentada nos diferentes ámbitos sociais e culturais".

   Así, lembrou que a lingua galega "continúa necesitada de impulso e sensibilidade por parte de todos" e que para lograr a súa plenitude é necesaria "a presenza nas redes e no universo audiovisual.

   Desta forma, apuntou que a convocatoria destes premios xorde "desde o convencemento de que o galego é un idioma adecuado para a realización de campañas publicitarias de éxito".