O Goberno espera que no primeiro trimestre de 2023 termine a homologación dos trens Avril, que avanza "ben"

Pardo de Beira este venres en Vigo recollendo a Medalla de Ouro da cidade.
PEDRO DAVILA-EUROPA PRESS
Publicado: viernes, 14 octubre 2022 14:30

VIGO, 14 Oct. (EUROPA PRESS) -

A secretaria de Estado de Transportes, Mobilidade e Axenda Urbana, Isabel Pardo de Vera, indicou que o Goberno espera que no primeiro trimestre de 2023 termine a homologación dos trens Avril, que permitirá a chegada da alta velocidade a cidades como Vigo.

Así o sinalou Pardo de Vera ante os medios de comunicación este venres precisamente na cidade olívica, até onde viaxou para recibir a Medalla de Ouro da urbe.

Alí explicou que o Ministerio mantén "permanentemente" reunións con todos os axentes responsables da homologación destes trens, polo que subliñou que agora a data que se estima é o primeiro trimestre de 2023, entre "marzo e abril".

A secretaria de Estado engadiu que se están terminando as probas correspondentes e que están "a avanzar ben". Tamén lamentou que "a pena" é que non se construísen devanditos convois antes, xa que se adxudicaron en 2016, segundo lembrou.

Segundo indicou, os trens Avril reducirán o tempo do traxecto entre Vigo e Madrid a menos de catro horas, xa que na actualidade a viaxe máis rápida realízase en 4 horas e 15 minutos.

VIGO-OURENSE POR CERDEDO

Entre outros temas, Pardo de Vera falou da conexión AVE entre Vigo e Ourense por Cerdedo, evitando o desvío por Santiago. Desta, indicou que o estudo hidroxeolóxico xa está terminado, polo que agora ten que ser validado de acordo ás prescricións ambientais para continuar co proxecto.

Sobre o saída sur ferroviaria de Vigo, Pardo de Vera reivindicou o "compromiso absoluto" do Executivo central con esta infraestrutura ao ser "prioritaria", a pesar de que xa vai "fóra de tempo" porque "debería ser prioritaria desde hai moito tempo".

"Estamos a traballar con todo o esforzo. Xa acabamos o estudo de alternativas para dar outro paso", engadiu, explicando que agora toca definir cos estudos hidrolóxicos e centrar as "opcións viables" para só barallar aquelas que si poidan levar a cabo á hora de axustar o trazado.

Tamén puxo o foco na autovía Vigo-O Porriño, que por primeira vez aparece nos Orzamentos Xerais do Estado unha partida para esta estrada, indicando que reducirá o tempo do traxecto, os atascos e as emisións.