Govern precisa que la multa a Ryanair la va imposar després de detectar tres "anomalies" en la seva pàgina web

Actualizado: viernes, 15 octubre 2010 20:19

Nega que se sancionés a l'aerolínia per l'amenaça que va fer el 2008 de cancel·lar els bitllets comprats a través d'agències

PALMA DE MALLORCA, 15 Oct. (EUROPA PRESS) -

La Direcció General de Consum ha confirmat que ha imposat una multa de 22.300 euros a la companyia de baix cost irlandesa 'Ryanair', després de detectar tres "anomalies" en la seva pàgina web i no per la raó que va apuntar aquest dijous Facua-Consumidors, que va assenyalar que la sanció estava relacionada amb l'"amenaça" que va fer l'aerolínia de cancel·lar a l'estiu del 2008 els bitllets no adquirits a través de les agències de viatges.

En declaracions a Europa Press, fonts de la Direcció General de Consum han explicat que, finalment, Ryanair no va complir la seva amenaça i, per tant, malgrat que havia arribat la denúncia de Facua, no va caldre sancionar a l'aerolínia.

Tot i això, després d'una inspecció per part de la Direcció General de Consum, es van detectar tres "anomalies" en la pàgina web, que van motivar la imposició de l'esmentada multa al detectar una sèrie de tàctiques d'empresa que anaven en contra dels drets dels consumidors.