VALÈNCIA, 8 Oct. (EUROPA PRESS) -
La dissenyadora Agatha Ruiz de la Prada i la companyia Rolser han arribat a un acord per a crear un nova col·lecció que convertix els carros de compra de la firma valenciana en un complement de moda combinant "funcionalitat i diversió", segons han informat en un comunicat.
La presentació de les nova línia de carros, que busca seguir posicionant-los "com un complement més, revolucionant així el món de la moda", s'ha realitzat hui dimarts amb la presència de la dissenyadora en les instal·lacions de la companyia, que ha detallat que s'han realitzat tres nous models en una col·lecció "que fusiona a la perfecció disseny avantguardista i funcionalitat, redefinint l'experiència de fer la compra amb estil, sense sacrificar la comoditat".
L'aliança entre Rolser i la dissenyadora es va materialitzar en l'última edició de la MBFWMADRID, on els carros de compra de la signatura es van convertir en protagonistes d'una desfilada de moda pionera, han afegit.
La dissenyadora Agatha Ruiz de la Prada, que ha participat en la presentació junt amb la CEO de Rolser, Mireia Server, ha destacat la importància d'esta col·laboració en afirmar que treballar amb esta companyia valenciana li ha permès "explorar el disseny des d'una nova perspectiva, creant peces que combinen funcionalitat i diversió d'una manera inesperada, a més, col·laborar amb empreses on la cura del medi ambient és tan important és fonamental per a nosaltres".
Per la seua banda, Mireia Server ha destacat el seu "entusiasme" per l'aliança ja que estan agraïts de comptar amb la presència de la dissenyadora, doncs suposa tot un "orgull". "Les seues propostes porten una visió fresca i creativa als nostres productes en total sintonia amb el nostre compromís amb la innovació, la qualitat i la moda. Sempre hem cregut que els nostres carros han de ser vists com un accessori més, igual que una bossa, i aquesta aliança reforça esta idea", ha subratllat.
Després de la presentació, la dissenyadora i els assistents han realitzat una visita a les instal·lacions de l'empresa, on s'ha mostrat el procés de fabricació.
Este projecte representa un pas clau per a Rolser en la seua estratègia d'innovació i expansió, reforçant el seu compromís amb el disseny d'avantguarda, segons ha indicat la companyia que ha subratllat que l'acord amb Agatha Ruiz de la Prada "no només enfortix la identitat de la marca, sinó que també obri noves oportunitats en l'àmbit de la moda".
Amb esta unió, Rolser es posiciona com una marca que "desafia els límits convencionals del seu sector, apostant per productes que fusionen estil, art i funcionalitat" i oferixen als seus clients una experiència de compra que va més enllà del quotidià, segons les mateixes fonts que han afegit que en unir comoditat i funcionalitat en els seus carros de la compra, no només facilita les tasques quotidianes, sinó que també contribuïx a millorar la qualitat de vida, promovent hàbits més saludables.