Baldoví retrau el "nivell de descoordinació" del Consell el 29O: "Estàvem en les pitjors mans en el pitjor dia"

Archivo - Arxiu - El síndic de Compromís a Les Corts, Joan Baldoví, en imatge d'arxiu.
Rober Solsona - Europa Press - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: jueves, 3 abril 2025 11:04

   VALÈNCIA, 3 Abr. (EUROPA PRESS) -

   El síndic de Compromís a Les Corts, Joan Baldoví, ha denunciat el "nivell de descoordinació" del Consell el passat 29 d'octubre, dia en què la dana va assolar la província de Valencia. "Estàvem en les pitjors mans en el pitjor dia de la nostra història recent els valencians i les valencianes", ha lamentat.

   Així s'ha manifestat este dijous Baldoví en declaracions als mitjans de comunicació a Les Corts, en ser preguntat pel fet que Emergències enviara a un equip a controlar el barranc del Poyo el 29O al migdia i el Cecopi no tinguera esta informació.

   Sobre este tema, el síndic de la coalició valencianista ha recalcat que els "seguixen preocupant" les informacions relatives al 29O. "Seguim veient que este dia, el pitjor dia de la història, estàvem en les pitjors mans. Estàvem en mans de persones que no mereixien estar al comandament d'esta situació d'emergència", ha asseverat.

   "Preocupa saber en quines mans estàvem estos dies, preocupa veure el nivell de descoordinació que hi havia este dia i preocupen, sobretot, els intents desesperats del president --Carlos-- Mazón i de la vice-presidenta --Susana-- Camarero per a intentar tirar tinta de calamar, intentar culpar a altres administracions del que no van fer ells mateixos este mateix dia", ha retret.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià