VALÈNCIA, 2 Abr. (EUROPA PRESS) -
Choví, companyia valenciana d'elaboració i distribució de salses, anuncia l'adquisició de Jotri, firma catalana especialitzada en menjar preparat per al mercat d'Horeca i 'food service'. Esta operació no afectarà a l'organització, ja que ambdues empreses seguiran treballant de forma independent.
Jotri és una companyia familiar fundada el 1982 especialitzada en l'elaboració de plats precuinats, frescs i ultracongelats. Esta operació s'emmarca dins de pla estratègic de Choví de creixement i diversificació, ampliant la seua portfolio en el segment de menjar preparat.
"Representa una gran oportunitat per a incrementar el nostre posicionament en el mercat d'Horeca i per a consolidar el nostre lideratge com una de les companyies del sector de l'alimentació de referència en el nostre país. Som dos empreses amb una trajectòria i valors similars, la qual cosa ens permetrà potenciar les nostres fortaleses en el mercat", expressa el CEO de l'empresa situada a Benifaió, Enrique Choví.
Segons Josep Soler, de Jotri, es tracta d'"un gran pas" per a la marca: "Ens permetrà seguir creixent, sense perdre de vista els valors que, des dels nostres orígens fa més de 40 anys, ens han caracteritzat, com la qualitat, els sabors de sempre i la innovació".
A partir els seus inicis en el Mercat de Salt, quan en unes festes de Nadal van començar a cuinar canelons, Jotri va passar d'un xicotet obrador a centrar-se en plats preparats, ampliant les seues instal·lacions fins a arribar a Juià, el seu emplaçament actual a Girona. La firma, que continuarà operant baix la mateixa marca, es caracteritza per cuinar amb productes de proximitat i per prescindir de conservants artificials.
Per la seua banda, a més de les salses, Choví ha desenvolupament diverses gammes de producte: una enfocada en l'hostaleria i una altra en els preparats refrigerats.