Costa Blanca promociona la seua oferta esportiva, d'oci i benestar en un esdeveniment dirigit a dones a Noruega

Costa Blanca aposta per mostrar l'oferta especialitzada de la província a les dones noruegues al Kamille Weekend 2024
DIPUTACIÓN ALICANTE
Publicado: viernes, 13 septiembre 2024 16:35

   ALACANT, 13 Sep. (EUROPA PRESS) -

   El Patronat Costa Blanca promociona a Noruega l'oferta esportiva, d'oci i benestar, relax i gastronomia de la província d'Alacant en el Kamille Weekend 2024, una acció lúdic-esportiva dirigida a dones de més de 30 anys.

   L'organisme autònom de la Diputació d'Alacant participa en este esdeveniment --que se celebra este cap de setmana en Vestlia Resort, situat al municipi de Geilo-- conjuntament amb Turisme Comunitat Valenciana, i en col·laboració amb l'Oficina Espanyola de Turisme a Noruega, segons ha indicat la corporació en un comunicat.

   S'espera que durant la jornada inaugural d'este divendres i fins a diumenge que ve participen més de 400 dones, a les quals l'organisme autònom de la Diputació d'Alacant mostrarà "la completa oferta esportiva, d'oci i benestar, relax, gastronomia i oci que alberga la província d'Alacant".

   Esta acció promocional, inclosa al Pla Operatiu Anual del Patronat Provincial de Turisme, es desenvolupa junt amb les marques turístiques d'Alacant, Benidorm, Turisme Comunitat Valenciana, l'Associació de Restaurants d'Alacant ARA i la Ruta del Vi.

   Com a resultat de la participació, es realitzarà un publirreportaje que constarà de dues pàgines per a cadascuna de les marques tant en la versió escrita com en la digital de la revista noruega Kamille, a més d'un blogpost.

   El president de la Diputació d'Alacant i de l'organisme turístic, Toni Pérez, ha ressaltat que la Costa Blanca és "una destinació popular entre el públic noruec, però, no obstant això, este mercat no coneix prou les àmplies possibilitats turístiques que alberga la Costa Blanca".

   Per això, ha insistit que, a través d'este esdeveniment, dirigit a públic directe d'alt poder adquisitiu i amb capacitat de decisió en els seus nuclis familiars, volen "donar a conèixer les bondats gastronòmiques, esportives, de salut i benestar i culturals, entre altres, que la província ofereix, més enllà del turisme de sol i platja o d'interior".

   Durant els pròxims dies, es duran a terme una sèrie d'activitats per part de cadascuna de les marques turístiques de la província que assistixen. El Patronat Costa Blanca desenvoluparà dos tallers de ioga, dins del programa general, de la mà del resort boutique MasQi, així com dos tastos de vins realitzades per la Ruta del Vi per a donar a conèixer els brous alacantins.

   Per la seua banda, el Patronat de Turisme d'Alacant s'encarregarà de l'àmbit gastronòmic amb el propòsit de donar a conèixer els arrossos a les dones participants, mentre que Visit Benidorm realitzarà tallers de massatges de la mà de l'Hotel Àsia Gardens.

   En totes les activitats executades es realitzarà una presentació de la destinació i, a més, s'oferirà informació, tant genèrica com personalitzada, des d'un estand fix durant tots els dies de l'esdeveniment. Allí se sortejarà un premi entre totes les participants que acudisquen a l'espai de Costa Blanca per a fer més atractiva la proposta.

Leer más acerca de:

col.labora la Conselleria de Educació, Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 31.999,98 € para el foment de valencià