Detingudes dues persones en l'AP-7, a Cabanes, per portar en un cotxe haixix, cocaïna i marihuana

Droga confiscada
GUARDIA CIVIL
Europa Press C. Valenciana
Publicado: martes, 15 abril 2025 11:40

   CASTELLÓ, 15 Abr. (EUROPA PRESS) - -

   La Guàrdia Civil ha detingut a dos persones en l'AP-7, a Cabanes, com a presumptes autores d'un delicte contra la salut pública en ser sorpresos amb més d'un quilo de haixix, 6 grams de cocaïna i 6 grams de marihuana, segons ha informat l'institut armat en un comunicat.

   Amb motiu dels servicis que la Guàrdia Civil ve desenvolupant de vigilància de les vies de comunicació i dins del pla d'actuació establit a la província de Castelló per a evitar els robatoris en les estacions de servici, el passat dia 13 d'abril els agents van donar l'alt a un turisme amb dos ocupants, entre les pertinences dels quals van trobar un embolcall amb cabdells de marihuana i un altre amb cocaïna.

   Per este motiu van realitzar una inspecció del vehicle i sota el seient de l'acompanyant van descobrir una borsa amb deu paquets plastificats d'haixix.

    En total s'han confiscat 1 quilogram de haixix, 6 grams de marihuana i 6 grams de cocaïna. Als implicats se'ls atribuïx un delicte contra la salut pública per tràfic de drogues. L'actuació ha sigut realitzada per components del Lloc de la Guàrdia Civil de Cabanes. Els detinguts, juntament amb les diligències instruïdes, han sigut lliurats en els Jutjats de Guàrdia de Castelló.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià