VALÈNCIA, 21 Mar. (EUROPA PRESS) -
Agents de la Guàrdia Civil han detingut a cinc homes acusats de pegar fins a deixar inconscient a un repartidor d'una empresa de paqueteria que havia tornat al domicili on havia realitzat un lliurament en la localitat de Real de Gandia per a reclamar-los un pagament, segons ha informat l'institut armat en un comunicat.
Els agents han dut a terme les detencions en les localitats de Real de Gandia i Almoines. Durant l'agressió, els presumptes autors dels fets li van sostraure una cadena i un anell d'or per valor d'1.500 euros.
Els fets van succeir el passat 18 de febrer quan el repartidor va anar a lliurar dos paquets a un habitatge de la localitat de Real de Gandia, pels quals havia de rebre un import de 845 euros per cadascun. En tornar a la seua base, el treballador es va adonar que, per error, només havia cobrat un dels paquets, per la qual cosa es va dirigir de nou al domicili a reclamar el pagament de l'altre.
Al cap d'uns minuts, es van presentar en el mateix domicili cinc homes els qui, després d'explicar-los l'error comès, suposadament van començar a agredir-li amb puntades i punyades, fins al punt que ho van deixar inconscient en el sòl fins que una dona va arribar i va demanar auxili.
Passat un temps, la víctima va aconseguir arribar caminant a una gasolinera propera, on va tornar a perdre el coneixement i va haver de ser auxiliat pels treballadors de la companyia, que van cridar als servicis sanitaris.
La víctima va ser ingressada en l'hospital a l'espera de realitzar-li diverses intervencions quirúrgiques. Després de la denúncia, els agents van donar començament a la identificació i localització dels presumptes agressors, als quals van situar en les localitats del Real de Gandia i Almoines, on residien de manera aleatòria.
Els detinguts són cinc homes d'entre 20 i 30 anys i de nacionalitat espanyola als quals els atribuïxen els delictes de robatori amb violència. Les diligències van ser lliurades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 3 de Gandia.