Juan Roig destina 184 milions el 2025 a mecenatge esportiu, entreteniment i formació amb el Projecte Llegat

Archivo - Arxive - El president de Mercadona, Juan Roig, en imatge d'arxiu.
Rober Solsona - Europa Press - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: martes, 8 abril 2025 12:53

   VALÈNCIA, 8 Abr. (EUROPA PRESS) -

   El president de Mercadona, Juan Roig, preveu invertir més de 184 milions d'euros del seu patrimoni personal el 2025 en les diferents iniciatives que duu a terme en l'àmbit de l'emprenedoria, la formació, el mecenatge esportiu i l'entreteniment, i que canalitza a través del seu Llegat.

   Així, un any més i després de contribuir amb més de 163 milions d'euros el 2024, renova "el seu propòsit amb la societat a través d'una sèrie d'iniciatives que duu a terme a la Comunitat Valenciana amb el convenciment ferm que "el coneixement i els diners donen la felicitat... si els compartixes".

   Juan Roig i Hortensia Herrero, president i vicepresidenta de Mercadona, impulsen esta iniciativa conjunta de mecenatge "amb l'objectiu de compartir amb la societat part del que d'ella reben".

   En 2012 van iniciar este "somni comú" i des de llavors han canalitzat el suport econòmic a través de projectes solidaris i sostenibles en l'àmbit de la cultura, de l'esport i de la formació.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià