VALÈNCIA, 14 Abr. (EUROPA PRESS) -
KFC ha reobert el seu establiment a la localitat valenciana d'Alfafar després de més de cinc mesos de tancament a causa dels danys provocats per la dana.
Després d'una reforma integral i la reincorporació progressiva del seu equip, el restaurant reprèn la seua activitat per a seguir oferint el seu servici a tots els habitants de la zona.
KFC Alfafar, situat al carrer Alcalde José Puertas, 28, presenta ara unes instal·lacions completament renovades. Amb una àmplia superfície de dos plantes, s'ha dut a terme una reforma total del local, especialment en la planta baixa, la zona més afectada pel temporal.
El nou disseny inclou una "distribució optimitzada" dels quioscs digitals, una cuina completament reacondicionada i espais modernitzats, tot això amb l'objectiu d'oferir una experiència millorada als seus clients, destaca l'entitat en un comunicat.
El restaurant, que abans del tancament comptava amb un equip de 28 empleats, mantindrà a tot el seu personal original, que s'anirà reincorporant de forma progressiva.
"Estem enormement orgullosos de tot l'equip del nostre restaurant a Alfafar, especialment dels qui, gràcies a les nostres instal·lacions de dos plantes, van oferir el seu suport no només als nostres clients, sinó també a la comunitat local, ajudant-los a passar aquella nit d'emergència fora de perill. Reobrir un restaurant tan especial per a tots és una enorme satisfacció. Una fita que ha sigut possible gràcies a l'esforç conjunt del nostre equip, els nostres proveïdors i la marca. Ens omple d'il·lusió veure com l'activitat torna a poc a poc a la zona comercial, i ens emociona poder tornar a ser un dels motors econòmics de València", expressa Manuel Zamudio, Co-Founder i CEO de Chariots Investments.
BASE OPERATIVA DE LA UME
Des de l'inici de l'emergència, KFC va mostrar un ferm compromís amb la localitat, implementant diverses iniciatives de suport tant a la comunitat com als seus empleats. Durant els moments més crítics, el restaurant KFC d'Alfafar va exercir un "paper clau" en habilitar la seua segona planta com a base operativa per a la Unitat Militar d'Emergències (UME) i els bombers, facilitant la coordinació de les labors de rescat en les zones més afectades.
A més, en resposta als devastadors efectes del desastre, la marca va reforçar el seu suport col·laborant estretament amb organitzacions com World Central Kitchen per a la distribució d'aliments als afectats, mentre activava accions solidàries internes per a brindar suport directe als seus empleats.