VALÈNCIA, 15 Abr. (EUROPA PRESS) -
MediaMarkt, companyia de distribució d'electrònica de consum i servicis relacionats, reobri este dimarts la seua tenda a Alfafar després d'haver estat tancada temporalment a causa dels danys ocasionats per les inundacions de la dana de finals d'octubre.
Situada a escassos metres del centre comercial Alfafar Parc, esta tenda torna a estar operativa amb una imatge renovada i espais modernitzats després de cinc mesos de reformes.
Amb esta reobertura, la companyia "reforça el seu compromís amb l'economia local" i posa a l'abast dels habitants d'Alfafar i municipis propers les últimes innovacions tecnològiques, informa en un comunicat.
La tenda reobri en el seu horari habitual, de dilluns a dissabte de 10 a 22 hores, amb un equip de 56 especialistes en tecnologia. Amb una superfície comercial de quasi 2.600 metres quadrats distribuïts en dues plantes, oferix més de 5.000 referències de productes.
L'acte de reobertura, celebrat este dilluns, va comptar amb la presència d'Arcadio del Real, quart tinent d'alcalde; Noelia Moreno, regidora d'Ocupació, i Amparo Sanjuan, regidora de Comerç, Sanitat i Consum de l'ajuntament d'Alfafar. Per part de MediaMarkt Espanya van assistir Antonio Ferrero, COO; José Manuel González, CFO; José María Teruel, director regional, i José Francisco Sevilla, gerent de la tenda.
"La reobertura de MediaMarkt Alfafar, després de les dificultats ocasionades per la dana, simbolitza un nou començament i reflectix l'esforç i la resiliència de tot l'equip. Agraïm profundament el suport rebut i estem compromesos a seguir oferint el millor servici a la comunitat", manifesta el gerent.
ZONES DE GAMING, TV I CAFÈ
Esta tenda incorpora el format renovat de les tendes 'Core' de la companyia, que oferix una experiència de compra basada en un enfocament innovador i integral. Compta amb diverses 'experience zones' distribuïdes per tot l'establiment: un espai dedicat al 'gaming', situat en el centre de la planta baixa; un àrea d'experiències televisives, situada al fons de la tenda, i una secció especialitzada en cafè en la primera planta.
També hi ha punts de servici tècnic, recollida de comandes online "en sol 30 minuts" i taquilles intel·ligents en l'entrada de l'establiment, així com assessorament sobre operadors de telefonia i d'electricitat, assistència tecnològica o solucions de finançament. La nova tenda compta amb un equip especialitzat a assessorar a empreses i centres educatius de zona.
En matèria de sostenibilitat, l'establiment incorpora "opcions per a fomentar un estil de vida i un consum tecnològic més sostenible", amb una àmplia gamma de productes catalogats amb el distintiu 'BetterWay' que assegura unes condicions de fabricació més sostenibles o una major eficiència energètica.
A més, hi ha solucions per a promoure l'ús d'energies renovables, com a panells solars i carregadors per a vehicles elèctrics, i un espai dedicat al servici de recompra de dispositius. Finalment, disposa d'un contenidor de reciclatge d'aparells elèctrics i electrònics.