La Mediterrània Fashion Week aposta per 'Renàixer' i donarà visibilitat a marques afectades per la riuada de Valencia

Archivo - Arxiu - Desfilada de Maison Mesa
MANUEL LASTIRI - Archivo
Publicado: jueves, 12 diciembre 2024 13:17

    VALÈNCIA, 12 Dic. (EUROPA PRESS) -

    La Mediterrània Fashion Week torna "amb força i un marcat esperit solidari" després del seu ajornament per la tràgica dana que va afectar a Valencia. Així, del 31 de gener al 2 de febrer del 2025, el Palau de l'Exposició serà l'escenari on moda, art i patrimoni s'uniran baix el lema 'Renàixer', en una tercera edició que "donarà visibilitat i suport a dissenyadors i marques del sector afectades per la catàstrofe".

   El calendari de desfilades, encara per tancar, ja contempla la participació de firmes valencianes com Hannibal Laguna, Carlos Haro, Mario Salafranca i Miguel Llopis, a més de signatures nacionals com Maison Mesa i Paloma Suárez o la internacional Duly Romero. A més, de les desfilades, s'instal·larà una Pop-Up Store on firmes del sector, junt amb marques i comerços locals afectats per la riuada, podran mostrar i comercialitzar els seus productes.

   "L'esperit de renàixer no només està a tornar a celebrar la moda, sinó a reactivar el sector i tendir la mà als qui ho han perdut tot. La moda té el poder d'unir, inspirar i generar canvi, i esta edició serà una prova d'això", declara en un comunicat el director de la Mediterrània Fashion Week, Sergio Puig.

    Seguint la seua filosofia d'origen, esta edició aposta per la moda d'autor com a motor de diversitat, sostenibilitat i artesania. Connectar cultures i destacar el talent valencià seguix sent un dels seus principals objectius. El lema inicial, 'El batec d'un mar que mai deixa d'inspirar', evoca l'essència mediterrània com a punt de trobada d'idees i creativitat. Ara, 'Renàixer' pren el relleu, transmetent un missatge d'esperança, superació i suport al sector.

   La tercera Mediterrània, i com a novetat, albergarà un espai dissenyat per a exposar el millor de les marques de moda, disseny, accessoris i gastronomia.

    El Pop-Up Store comptarà amb zones especials per a les marques i comerços valencians afectats per la dana, com Hortensia Maeso (Picanya), Mía Moda (Algemesí), Nineta Catarroja (Catarroja), Gala Moda (Aldaia), Boira Glass (Massanassa) El Otro Vino (Aldaia) o Aloha Benetusser (Benetusser). En ell, i de manera gratuïta, podran mostrar, comercialitzar i promocionar els seus productes, en un ambient dissenyat per a potenciar la visibilitat davant d'un públic amant de la moda.

    D'altra banda, esta zona expositiva també donarà cabuda a comerços d'altres punts d'Espanya com Avore (Tordesillas, Valladolid), signatura que la seua propietària és valenciana.

Contador

Leer más acerca de:

col.labora la Conselleria de Educació, Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 31.999,98 € para el foment de valencià