CASTELLÓ, 15 Mar. (EUROPA PRESS)-
Una persona ha mort i cinc han resultat ferides en l'accident múltiple que ha tingut lloc aquest matí a l'AP-7, al seu pas pel municipi castellonenc de Nules, segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgncies (CICU).
Els cinc ferits presenten contusions lleus i van a ser tralladats a l'hospital La Plana de Vila-real. Han intervingut una unitat del SAMU i dues unitats de SVB.
L'accident, que s'ha registrat cap a les 8.40 hores en el quilmetre 455 de l'AP-7 com a conseqüncia d'un banc de boira, ha obligat a tallar la via totalment en tots dos sentits i s'han vist implicats uns 40 vehicles, segons han informat el Consorci Provincial de Bombers i l'112CV.
Dues persones s'havien quedat atrapades als seus vehicles, una d'elles en un turisme i una altra a l'interior d'un camió, que s'ha incrustat en un altre camió.