El PSOE puja una altra vegada en el CIS, fins al 34,5%, i manté un avantatge de 5,3 punts sobre el PP

La secretària general del PSOE-A, María Jesús Montero, i el secretari general del PSOE i president del Govern, Pedro Sánchez
FRANCISCO J. OLMO/EUROPA PRESS
Publicado: lunes, 17 marzo 2025 13:16

   MADRID, 17 Mar. (EUROPA PRESS) -

   El Baròmetre d'Opinió de març del Centre d'Investigacions Sociològiques (CIS) torna a col·locar al capdavant al PSOE, augmentant la seua estimació de vot fins al 34,5% i de nou amb un avantatge de 5,3 punts respecte al PP.

   En concret, el CIS atorga al PSOE un suport electoral del 34,5%, un punt més que el mes anterior, mentre que atorga una estimació del 29,2% al PP, que es recupera lleugerament després d'haver aconseguit la seua cota més baixa el mes anterior.

   Vox reté la tercera plaça però ara cau a l'11,7%, per davant de Sumar i de Podem, que s'anoten un 7,6 i un 3,8% respectivament.

Contador

Leer más acerca de:

Col.labora la Conselleria de Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià