VALNCIA, 18 Mar. (EUROPA PRESS) -
L'emissió d' Punt d'aquest dijous, 17 de mar, ha suposat el rcord d'audincia, amb un 7% de quota de pantalla. Fins ara, el mxim histric d'audincia se situava en el 6,9%, del 26 de maig de 2019, amb motiu de les celebracions per la Copa del Rei aconseguida pel Valncia CF.
La programació de les Falles, els informatius i l'Oratge han possibilitat aquest registre, que rellana l'audincia d' Punt i l'ha situat com la cadena de referncia de les Falles per als milers de valencians i valencianes que troben en la cadena pública la programació més completa, ha informat la cadena en un comunicat.
Les dades més rellevants d'aquest rcord venen avalades per l'Ofrena a la Mare de Déu dels Desemparats, ja que el programa especial d'una durada de cinc hores i mitja a la vesprada realitzat per Punt va congregar de mitjana més de 106.000 espectadors, amb una quota de pantalla d'un 7,8%. Després la retransmissió, va continuar des de les 21:30 h fins a les 24:15 h de la matinada.
Al migdia, malgrat la suspensió de la masclet pel vent i la pluja, el programa Masclet Falles 2022, que presenten Ferran Cano i Maria Fuster de 13.00 h a 14.00 hores, va registrar un 9,7% de share amb una mitjana de 80.000 espectadors.
L'Oratge del migdia amb tota la informació meteorolgica, protagonitzada per la inestabilitat atmosfrica, el vent i les pluges, va obtindre la major audincia del dia amb 177.000 espectadors i un 11,8%. Per la seua banda, el NTC Migdia va aconseguir un 11,4% de share i 144.000 espectadors de mitjana, mentre que el NTC Nit va tindre 135.000, amb un 7,8% de share.
Quant a les dades digitals, el 17 de mar va ser també un dia histric per al web, que va registrar més de 112.000 pgines vistes, destacant les notícies sobre l'actualitat fallera, el seguiment de l'Ofrena a través de l'emissió de la televisió en directe i el consum de les retransmissions a la carta. Es tracta del tercer dia amb més visites des de l'inici del web.
En xarxes, destaca el gran abast de les publicacions des del dia 15 de mar, amb al voltant de 1.350.000 impressions de les publicacions dels canals de Facebook d' Punt Mdia i Punt NTC i més de 400.000 impressions dels tuits d' Punt Mdia i Punt NTC.