À Punt bat al novembre el seu rècord històric d'audiència amb 2,7 milions d'espectadors per la cobertura de la dana

Informatiu d'À Punt des de Paiporta
À PUNT
Publicado: lunes, 2 diciembre 2024 17:17

   VALÈNCIA, 2 Dic. (EUROPA PRESS) -

   La televisió d'À Punt ha batut al novembre el rècord històric d'audiència des que va començar les seues emissions al juny del 2018 amb un total de 2.769.000 espectadors, impulsada per la cobertura que ha realitzat de la dana durant el mes. La programació emesa en directe ha registrat un 5,7 per cent d'audiència mitjana.

   En total, la radiotelevisió pública valenciana ha realitzat 337 hores de directe, que inclouen els informatius de totes les franges horàries, les rodes de premsa institucionals i els magazíns 'Bon Dia Comunitat Valenciana' i 'En directe', entre altres, segons ha informat la cadena en un comunicat.

   D'esta forma, À Punt ha tancat el mes de novembre amb un 4,4% de 'share' i iguala el rècord històric mensual que va aconseguir al març del 2023. Des de "el minut un de la tragèdia que va assolar València, totes les finestres de la radiotelevisió pública es van bolcar a oferir informació actualitzada i ser l'altaveu dels pobles afectats", ha destacat la cadena.

   Durant les primeres setmanes després de la tragèdia, À Punt ha realitzat una programació en directe de fins a 17 hores diàries ininterrompudes "per a estar present en totes les localitats". "La ciutadania demandava informació constant, veraç i rigorosa del que estava passant i els equips d'À Punt van ser els primers a arribar a molts punts de la tragèdia", ha ressaltat.

   De fet, el consum de televisió a la Comunitat Valenciana va créixer un 16% en la setmana de la dana respecte a les setmanes anteriors d'octubre. Durant el mes de novembre, la ciutadania ha seguit principalment per À Punt la informació de l'emergència.

   En concret, les emissions més vistes han sigut les rodes de premsa especials amb motiu de la dana, amb un 18,9% de quota, i el 'NTC Migdia', amb un 11%, és el programa més vist, seguit de 'L'Oratge', amb un 6,7%.

   A més, el dia 1 de novembre, À Punt va ser la segona cadena més vista a la Comunitat Valenciana, amb un 12,5% de share, només superada per la 1 i per davant d'Antena 3, Telecinco, La Sexta i Cuatro. Este dia 'Les notícies del matí' va registrar un 17% de quota amb 196.000 espectadors i el magazine 'Bon Dia Comunitat Valenciana', un 23,9% amb 428.000 persones.

WEB I XARXES

   Per la seua banda, la pàgina web i les xarxes socials d'À Punt han apostat per informació de servei públic d'avisos, incidències o sobre com col·laborar per a ajudar a les víctimes. També han informat de la catàstrofe amb l'actualització minut a minut i les conseqüències de les pluges.

   Sobre este tema, les xifres han sigut "de rècord", amb un milió d'usuaris de la pàgina web i apps, més de 71 milions de reproducció de vídeos en xarxes socials, principalment a través dels canals d'Instagram i TikTok.

   Mentre "la dana i les seues conseqüències ja no estan d'actualitat i molts mitjans de comunicació han deixat d'informar diàriament d'este tema", À Punt "continuarà informant diàriament des de tots els vessants de les conseqüències d'esta dramàtica situació", han garantit des de la cadena.

Contador

Leer más acerca de:

col.labora la Conselleria de Educació, Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 31.999,98 € para el foment de valencià