CASTELLÓ, 20 Mar. (EUROPA PRESS) - -
Renfe posarà en servici una oferta especial de 40 trens llançadora, 20 per sentit, que circularan durant diumenge que ve 23 de març ininterrompudament amb una freqüència aproximada de 25 minuts, des de les 9.00h del matí a les 17.45 hores, per a poder assistir al tradicional Romería de Les Canyes.
El trajecte d'estos trens especials s'efectuarà entre Castelló i l'estació de Les Palmes, en tots dos sentits, amb una durada de viatge de set minuts. El primer tren eixirà de Castelló a les 9.00 hores i l'últim ho farà des dels Palmes a les 17.38 hores de la vesprada, amb arribada a Castelló a les 17.45 hores.
Els bitllets, per a la Romería de Les Canyes, tindran un preu de 4 euros anada i volta. Estos títols de transport es poden adquirir tant en les taquilles de les estacions com en els controls d'accés de Castelló i de Les Palmes.
La prestació del servici es realitzarà amb trens accessibles per a facilitar el desplaçament de persones majors, xiquets, carrets i persones amb mobilitat reduïda.