El servici de Socorrisme de les platges d'Alacant comença este dissabte l'operatiu de Setmana Santa

Archivo - Arxiu - Imatge d'arxiu de la platja del Postiguet d'Alacant
AYUNTAMIENTO DE ALICANTE - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: jueves, 10 abril 2025 17:31

   ALACANT, 10 Abr. (EUROPA PRESS) -

   El servici de Salvament i Socorrisme d'Alacant iniciarà este dissabte l'operatiu especial de Setmana Santa. Este dispositiu s'estendrà fins al pròxim 21 d'abril a les platges de Sant Joan (farmacioles I i II), Postiguet, Urbanova, Albufereta, Almadrava i Sant Gabriel, que comptarà per primera vegada amb vigilància en este període. A estos dies, se suma la jornada de Santa Faç (1 de maig).

   L'atenció es prestarà d'11.00 a 19.00 hores. A més, els caps de setmana i festius del mes de maig estarà operatiu en les platges del Postiguet i Sant Joan (farmaciola II) en el mateix horari i el dia de Santa Faç (farmacioles I i II) d'11.00 a 20.00 hores, segons ha concretat l'Ajuntament de la ciutat en un comunicat.

   A més, el Patronat de Turisme Alacant City&Beach ha engegat el condicionament dels servicis en les platges de cara a la Setmana Santa, en la qual es preveu un "elevat volum" de visitants.

   En este sentit, ja s'han començat a estendre les passarel·les en les platges, que s'escurcen en la temporada d'hivern per a protegir-les dels temporals, i s'estan posant a punt els lavapiés.

   La regidora de Turisme, Ana Poquet, ha assenyalat que l'objectiu d'estes accions és que alacantins i visitants "puguen gaudir en les millors condicions i amb totes les garanties de seguretat" de les platges de la ciutat en Setmana Santa.

   Igualment, ha fet una crida a "gaudir del bany amb precaució i fer sempre cas als advertiments dels socorristes, que són els professionals i els qui poden alertar de qualsevol situació de risc, com a corrents en l'aigua o incidències que requerisquen d'una especial atenció i a les quals cal estar atents, igual que al color de les banderes".

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià