VALÈNCIA, 29 Nov. (EUROPA PRESS) -
L'Ajuntament de Torrent ha aprovat en ple extraordinari una modificació de crèdit destinada a reactivar el comerç local mitjançant la campanya de la Targeta +25. Esta iniciativa, impulsada des de la Regidoria de Comerç i el portal d'ocupació IDEA'T, busca potenciar el consum en el municipi després dels efectes de la dana com a punt de partida per a una estratègia renovada i més inclusiva.
Inclou canvis basats en l'anàlisi de campanyes anteriors. Entre les novetats, destaca la limitació de la càrrega màxima a 200 euros per persona, que, amb l'ajuda de l'Ajuntament, es convertiran en 250 euros per a gastar exclusivament en comerços locals adherits. Busca prioritzar les compres xicotetes i freqüents i beneficiar així a un major nombre d'establiments durant tot l'any.
Tots els grups polítics municipals han votat a favor d'esta nova edició de la targeta. "La intenció és optimitzar i enfortir l'impacte de la Targeta +25, distribuint els beneficis de manera més equitativa i assegurant un consum sostingut que suport al teixit comercial local en totes les èpoques de l'any, no només en Nadal", explica l'edil Sandra Fas.
En edicions anteriors, la campanya es concentrava únicament en Nadal. Segons les dades recaptades, les altes dotacions de la targeta solien afavorir a grans establiments o negocis amb un tiquet, deixant en desavantatge a petits comerços.
Per això, l'Ajuntament ha decidit repartir els recursos en diverses campanyes al llarg de l'any per a enfocar-se en moments de menor activitat comercial i garantir un suport més sostingut i equilibrat per als negocis locals.
Amb una dotació inicial de 100.000 euros, la primera fase de la campanya busca generar un impacte econòmic de 500.000 euros en el comerç local. "El comerç local és el motor de la nostra economia i, després de les dificultats generades per la dana, és fonamental implementar mesures efectives que reactiven l'activitat econòmica", destaca la regidora.