CASTELLÓ, 20 Mar. (EUROPA PRESS) - -
Turisme Comunitat Valenciana ha preparat una nova campanya digital a través del portal turístic i dels diferents perfils socials que difondrà els actes més significatius de les festes de la Magdalena de Castelló de la Plana, que se celebra entre els dies 22 i 30 de març.
Les diverses publicacions i accions plantejades estan centrades a donar a conèixer les tradicions, la gastronomia i els actes més rellevants d'esta festa, centrant-se, especialment, en els mercats autonòmic i nacional, si ben també es duran a terme publicacions dirigides al mercat internacional.
La consellera d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, Marián Cano, ha explicat que s'ha planificat una estratègia de difusió de les festes de la Magdalena a través de l'ecosistema digital de Turisme Comunitat Valenciana. Cano ha anunciat que "la nova campanya digital s'ha iniciat tant en el portal turístic de Turisme Comunitat Valenciana, com en els seus perfils de Facebook, Instagram, TikTok, Twitter i YouTube, per a donar a conèixer els actes més emblemàtics d'estes festes".
En este context, la consellera ha volgut recordar la importància d'impulsar la promoció de les festes, "que són els grans esdeveniments turístics de la Comunitat Valenciana"; al mateix temps que ha afegit que esta campanya suposarà una finestra que permetrà mostrar el costat més tradicional i autèntic.
Per a això, s'han inclòs en el portal turístic continguts per a afavorir el posicionament de la temàtica que, a més, servixen de recurs a compartir en altres canals. Estos continguts es publiquen en castellà, valencià, anglès, francès i alemany. A més, el portal ha actualitzat el seu aspecte amb un bàner temàtic que enllaça a l'esdeveniment de l'agenda, en el qual es relata la programació de la festa.
PUBLICACIONS
Per als diferents perfils de xarxes socials de Turisme Comunitat Valenciana s'han preparat un conjunt de publicacions que difonen, entre els dies 17 a 30 de març, detalls de la festa. Estes publicacions inclouen un diccionari propi, xicotetes píndoles de vídeo centrades en la gastronomia típica de la Magdalena, difusió d'esdeveniments en temps real i un vídeo de campanya propi, tot això acompanyat de diverses etiquetes creades ad hoc que faciliten la seua localització.
A més, es dona especial rellevància al contingut UGC o contingut generat per usuaris, una estratègia que fomenta el sentiment de pertinença i l'abast de les publicacions. I, per la seua banda, les accions de Turisme Comunitat Valenciana a través de campanyes de pagament en xarxes socials inclouen la promoció de diferents vídeos i posts. Tot això es planifica amb l'objectiu de millorar l'abast i aconseguir major difusió.
Finalment, esta estratègia de difusió digital també inclou l'enviament d'un butlletí d'email màrqueting que informa sobre la programació i els detalls de la festa, aspirant a generar interès i curiositat tant en públic autonòmic com a nacional i internacional.