VALÈNCIA, 4 Oct. (EUROPA PRESS) -
Turisme Comunitat Valenciana reforça la promoció del turisme nàutic en el mercat francés durant esta setmana amb la participació en el Saló Nàutic Internacional 'Grand Pavois' que acull la localitat de la Rochelle, segons informa la Generalitat.
Turisme té entre els seus objectius la dinamització i l'aprofitament dels recursos turístics de la Comunitat Valenciana mitjançant l'impuls de productes que contribuïsquen a generar experiències turístiques que ens distingisquen de destinacions competidores. Entre els recursos es troba el turisme nàutic, producte al que aquests dies la Generalitat ha donat un impuls en la seua promoció i en la seua visibilitat.
El Saló Nàutic Internacional 'Grand Pavois' que se celebra a La Rochelle és un esdeveniment creat el 1973 que s'ha convertit en un dels salons aquàtics líders i imprescindibles del calendari nàutic internacional. Es tracta d'un certamen que acull a prop de 800 marques, 700 vaixells, 300 d'ells a flotació, i espera reunir a 80.000 visitants.
En esta edició, la Comunitat Valenciana disposa d'un espai dins de l'estand de Turespaña, on promociona tots els recursos del turisme nàutic de la regió i on, a més, té presència l'Agrupació de Ports Esportius i Turístics de la Comunitat Valenciana i de Santa Pola.
En el mostrador de la Comunitat Valenciana també tenen cabuda les empreses adherides al programa Creaturisme per a mostrar les seues experiències turístiques entre els assistents al Saló.